Hoe elke controle te annuleren
ninja_ism@ybb.ne.jp
in ZX 14
Ik wil het tractiecontrolesysteem uitschakelen. Ik wil de energiemodus op vol vermogen instellen. Ik wil het ABS-systeem uitschakelen. ECU 21175-1123(US) zonder startonderbreker Ik heb de ECU gekocht en aangesloten.
Meld je aan of registreer je om te reageren.
Comments
U kunt de vermogensmodus in de ECU wijzigen om volledig vermogen te bereiken. We maken geen ABS-verwijdering voor dat model. U moet de ABS-eenheid op de fiets laten zitten en gewoon de lijnen veranderen. Tractiecontrole kan niet worden uitgeschakeld in onze software.
Omdat de luchtklepwielsensor is geannuleerd, spuugt de ECU een fout uit. Ik wil niet dat de foutcode verschijnt.
Welke code krijg je? Hoe heb je de wielsnelheidssensor geannuleerd?
Sinds ik de ABS-eenheid en de rijsnelheidssensor heb verwijderd, krijg ik een rijsnelheidsfout. Ik wil de regeling van het ABS-systeem in de ECU opheffen. Laat het me weten als er een manier is om de snelheid met dummy pulsen weer te geven.
Heb je een ABS delete module gebruikt?
ABS Module verwijderen Ik heb gezocht maar kon het niet vinden. hoe is het?
De fiets moet de snelheidssensor hebben om de snelheid op het dashboard te laten aflezen. U kunt de ABS-eenheid installeren zonder de breeklijnen ernaartoe te laten lopen.