Supportforum

MT10 SP från Japan behöver fil

ftecu@mail.ruftecu@mail.ru Inlägg: 10Verified User
redigerad February 2023 i FZ / MT 10

Hej, jag har MT10SP 2017 från Japan med ECU-nummer BW8-8591A-30 vilken fil ska jag använda för att blinka?

kommentarer

• mike@ftecu.commike@ftecu.com Inlägg: 177Staff User

Hi, I have MT10SP 2017 from Japan with ECU number BW8-8591A-30 which file should I use for flashing ?

Hej! Vi har inte den kartbilden. Du kan skicka ECU till oss så kan vi definiera den och skicka tillbaka den.

• ftecu@mail.ruftecu@mail.ru Inlägg: 10Verified User

Hello,

We do not have that map image. You can send the ECU to us and we can define it and send it back.

skicka ECU är ett stort problem, kanske det finns ett sätt att lösa det på distans? Woolich har detta ECU-nummer registrerat i de som stöds, men jag har god erfarenhet av att arbeta med dig och skulle inte vilja byta. Kanske en europeisk firmware duger? Motorcykeln har en startspärr/

Jag kan inte lova att eurofilen kommer att fungera. ECU:n måste ha ett litet snitt i höljet för att nå utläsningsplatsen för att vi ska kunna hämta fabrikskartan.

I can not promise that the euro file will work. The ECU has to have a small cut in to the case to reach the read out location for us to retrieve the factory map.

vänligen återställ licens # 6D51E5D9 😅

Programvaran bör uppmana dig att återställa licensen. Vi kan inte längre återställa licensen efter att återställningsalternativet infördes. Du kanske måste starta om datorn/programvaran för att få den att uppmana dig.

The software should prompt you to recover the license. We can no longer reset the license after the recovery option was put in place.

You may have to restart the computer/software to have it prompt you.

, jag försökte inte starta om licensen i datorn, jag försökte starta om licensen, jag försökte inte starta om licensen i datorn, jag försökte starta om licensen, jag försökte inte starta om licensen i datorn.

Felet inträffade när jag försökte skriva den första (mitt misstag, fixat). Nu startar inte motorcykeln, problemet kompliceras av att motorcykeln är 5 mil ifrån mig och vi har en tidsskillnad på 18 timmar. Därför, om det är möjligt att lösa detta inte via telefon i realtid, skulle det vara bra

• monirothvutha@bodiankh.commonirothvutha@bodiankh.com Inlägg: 9Verified User

hej dude folk jag känner importerade dessa SP med siffrorna som slutar på -30. Vi flashade in 00-kartan i cykeln utan problem. Jag gjorde detta till 2 mt10 SP. hur är din cykel nu?

Logga in eller registrera dig för att kommentera.