Japanin MT10 SP tarvitsee tiedoston
ftecu@mail.ru
Hei, minulla on MT10SP 2017 Japanista, jonka ECU-numero on BW8-8591A-30, mitä tiedostoa minun pitäisi käyttää vilkkumiseen?
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.
Kommentit
Hei, Meillä ei ole tätä karttakuvaa. Voit lähettää ECU:n meille ja voimme määritellä sen ja lähettää sen takaisin.
lähettää ECU on iso ongelma, ehkä on olemassa tapa ratkaista se etänä? Woolichilla on tämä ECU-numero rekisteröitynä tuettuun numeroon, mutta minulla on hyvä kokemus yhteistyöstä kanssasi, enkä haluaisi vaihtaa. Ehkä eurooppalainen firmware kelpaa? Moottoripyörässä on ajonesto/
En voi luvata, että eurotiedosto toimii. ECU:ssa on oltava pieni leikkaus koteloon päästäkseen lukupaikkaan, jotta voimme hakea tehdaskartan.
nollaa lisenssi # 6D51E5D9 😅
Ohjelmiston pitäisi pyytää sinua palauttamaan lisenssi. Emme voi enää nollata lisenssiä palautusvaihtoehdon käyttöönoton jälkeen. Saatat joutua käynnistämään tietokoneen/ohjelmiston uudelleen, jotta saat kehotteen.
laite ei auttanut lisenssi, kun tietokone ei auttanut, lisenssi ei auttanut, tietokone ei auttanut, lisenssi ei auttanut, lisenssi yritin käynnistää itse
Epäonnistuminen tapahtui yrittäessäni ensimmäistä kirjoitusta (virheeni, korjattu). Nyt moottoripyörä ei käynnisty, ongelmaa vaikeuttaa se, että moottoripyörä on 50 km päässä minusta ja meillä on 18 tunnin aikaero. Siksi, jos tämä on mahdollista ratkaista ei puhelimitse reaaliajassa, se olisi hyvä
hei jätkät ihmiset, jotka tiedän, toivat nämä SP:t, joiden numerot päättyvät -30:een. Laitoimme 00-kartan pyörään ilman ongelmia. Tein tämän 2 mt10 SP:lle. miten pyöräsi voi nyt?