Återställa bilden för MT09? Strömbortfall..
Hej, jag har försökt diagnostisera ett strömproblem i min MT09 i flera månader och inte hittat någon lösning. Mitt sista försök är att återställa MT09-bilden i hopp om att jag gjorde något fel och att den kan lagras i minnet. Om du har någon återställningsbild för 1RC-8591A-01, skulle det vara till hjälp. Ledsen att jag skriver här men jag hör aldrig tillbaka på mejl. Hoppas jag får svar här. Om du har några insikter om möjliga problem också, här är problemet: Bara för att stöka runt, försökte jag olika gasreglage som jag skulle justera själv. För att testa ställer jag in mappningen i B-läge på ett sådant sätt att även med 100% gaspådrag kommer varvtalet inte att gå över 4k RPM. Även om det var en framgång, märkte jag ända sedan den dagen att oavsett vad jag gjorde i vilket läge, kommer framhjulet helt enkelt inte att komma upp ens på 1:ans växel med full gas. Jag gick tillbaka till den orörda obegränsade bilden. Fortfarande samma problem, jag gick tillbaka till bilden, fortfarande samma problem. Jag gjorde om hela cykeln, bytte till och med kopplingen i hopp om att det skulle vara ett problem utan ecu, men ingenting. Det största irriterande är att det inte finns något annat symptom; varm, varmstart, kallstart, tomgång, cruising; allt är perfekt. Gasreglaget är lite för smidigt faktiskt, på första växeln med låga varvtals cruising normalt skulle det vara lite ojämnt även om jag försökte hålla fast gasen, nu inget sådant. Vid det här laget hoppas jag bara på återställningsbild och ber att det ska fixa det.