Nollataanko kuva MT09:lle? Tehohäviö..
Hei, olen yrittänyt diagnosoida virtaongelmaa MT09:ssäni kuukausien ajan, enkä ole löytänyt ratkaisua. Viimeinen yritys on nollata MT09-kuva toivoen, että tein jotain väärin ja se saatetaan tallentaa muistiin. Jos sinulla on palautuskuva 1RC-8591A-01:lle, siitä olisi apua. Anteeksi, että kirjoitan tänne, mutta en koskaan saa vastausta sähköposteihin. Toivottavasti saan vastauksen täältä. Jos sinulla on myös näkemyksiä mahdollisesta ongelmasta, tässä on ongelma: vain sotkeakseni, kokeilin erilaista kaasua, jota säätäisin itse. Testaamiseksi asetin kartoituksen B-moodiin siten, että edes 100% kaasulla kierrokset eivät ylitä 4k RPM. Vaikka se oli menestys, huomasin siitä päivästä lähtien, että riippumatta siitä, mitä tein missä tilassa, etupyörä ei vain nouse edes 1. vaihteella täyskaasulla. Palasin koskemattomaan rajoittamattomaan kuvaan. Edelleen sama ongelma, palasin varastokuvaan, edelleen sama ongelma. Varasin koko pyörän, vaihdoin jopa kytkimen toivoen, että se ei ole ecu-ongelma, mutta ei mitään. Suurin ärsyttävä tekijä on se, että muita oireita ei ole; lämmin, kuumakäynnistys, kylmäkäynnistys, joutokäynti, risteilyt; kaikki on täydellistä. Kaasu on itse asiassa hieman liian tasainen, ykkösvaihteella alhaisilla kierroksilla risteilyssä normaalisti se olisi hieman kuoppainen, vaikka yrittäisin pitää kaasua tasaisena, nyt ei sellaista. Tässä vaiheessa toivon vain kuvan nollaamista ja rukoilen, että se korjaa sen.