Aktiivinen viritys ei lukemista
Olen yhdistänyt Active Tune:n ohjeiden mukaisesti. En näe lukemia ajon jälkeen Read (Ei käännetty avainta ja kytkettyä johtosarjaa vain pyydettäessä. Monitoritilassa ei näy reaaliaikaisia lukemia). Flash-tune itse pystyy lukemaan ja kirjoittamaan karttatiedostoja. Ainoastaan Active Tune ei toimi vaaditulla tavalla. Minulla on oletusarvoinen O2-anturi ECU-asetuksissa pois käytöstä. Pitäisikö tämä ottaa käyttöön?
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.
Kommentit
Hei, en usko sen vaikuttavan asiaan. Sitä kannattaa kokeilla. Uskon myös, että lähetit myös sähköpostia. Siihen on vastattu ja sitä voidaan jatkaa siellä. Kiitos
HI FT ECU -tiimi, on työskennellyt kuukausia tämän asian parissa. Ensin lähetin moduulin sinulle testattavaksi ja ilmoitin, että se on terve. Olen sittemmin vaihtanut muutaman LSU4.9-anturin. Hassua kyllä, anturit pystyvät antamaan lukeman laajakaistamoduulille, kuten Innovate. Aktiivinen viritys ei koskaan tunnista mitään antureiden lukemaa ja ikuisesti Odottaa lambdaliitäntä -tilassa. Rehellisesti sanottuna olen melko pettynyt tässä vaiheessa, koska toivoin todella automaattista viritystä pyörän modien kanssa.
Hei Minkä pyörän kanssa työskentelemme?
Kawasaki H2 2015
Olen vastannut sähköpostiisi, joten jatketaanpa tästä.