Tukifoorumi

Popping

jkdad212@gmail.comjkdad212@gmail.com Viestejä: 6Verified User
sisään EX 400

Käytti salamaa ja käytti rajoittamatonta tiedostoa. Asensin myös K&H-suodattimen, kun minulla oli säiliö irti. Nyt alkaa hidastua, jota en ennen ollut. Vain M4-slip, eikä muita modeja kuin uusi suodatin. Normaalia vai olisiko minun pitänyt käyttää varastotiedostoa, koska minulla ei ole täyttä pakoputkea?

Kommentit

  • Navidtourian@hotmail.comNavidtourian@hotmail.com Viestejä: 28Verified User

    Hidastuvuus poksahtaa jopa varastossa olevalla ECU:lla, mutta sitä on vaikea kuulla OEM-äänenvaimentimen / luiston vuoksi. Nyt voit kuulla sen enemmän, koska sekä ECU:n salama että liukuminen on vähemmän rajoitettua. Voit vähentää hidastumista merkittävästi asentamalla lohkolevyjä ja poistamalla AIS:n käytöstä, mutta muista, että tämä johtaa katyylimuuntimen vaurioitumiseen ylityössä. Toivottavasti tämä auttaa.

  • jkdad212@gmail.comjkdad212@gmail.com Viestejä: 6Verified User

    Kiitos!

  • jkdad212@gmail.comjkdad212@gmail.com Viestejä: 6Verified User

    Se ei varsinaisesti häiritse minua, vain varmistaen, että se ei tarkoita, että pyöräni ei toimi optimaalisesti.

  • jkdad212@gmail.comjkdad212@gmail.com Viestejä: 6Verified User

    Itse asiassa, odota… Minulla oli sama lipsahdus ennen salamaa, enkä saanut tätä poksahdusta. Vähän, mutta ei näin.

  • Navidtourian@hotmail.comNavidtourian@hotmail.com Viestejä: 28Verified User

    Olen iloinen, että tiedoista oli apua. ECU:n välähdyksen jälkeen AFR:lle ja ETV:lle ei ole rajoituksia, joten UHC:tä saattaa olla enemmän. Joten kun AIS ruiskuttaa enemmän ilmaa, tapahtuu enemmän räjähdyksiä (poksahduksia)!. Se ei vahingoita moottoria, mutta se vahingoittaa CATia.

  • Navidtourian@hotmail.comNavidtourian@hotmail.com Viestejä: 28Verified User

    Mitä tulee "optimaaliseen ajamiseen", voit saavuttaa sen automaattisella virityslaitteella (et ole varma, tarjoaako FTECU sitä pyörällesi), jos he eivät, voit käyttää DynoJet autotunea tai virittää it dynon suorituskykyliikkeessä ( Sekään ei kuitenkaan olisi 100% optimaalinen, koska ilman lämpötila ja kosteustaso dynon virityksen aikana)

  • jkdad212@gmail.comjkdad212@gmail.com Viestejä: 6Verified User

    Kiitos taas. Ilmeisesti tiedät mistä puhut, joten vielä yksi kysymys. FTECU:ssa on toiminto, joka tuo PC5-polttoainekartat. Latasin kartan, joka on melko lähellä määritystäni. Nyt kun käännän kaasun 75% yläpuolelle, tunnen polttoaineen vähenemisen. Kaikki on hyvin, kunnes saan lähes täyden kaasun. Se riittää laskuun pysäyttämään pyörän kiihtymisen. Onko ideoita siitä?

  • Navidtourian@hotmail.comNavidtourian@hotmail.com Viestejä: 28Verified User

    Kiitos. Opin edelleen... No, en usko, että pyörässäsi on ETV, joten se todellakin on opens100%, kun annat sille täyden kaasun, vaikka sanotaan, että siinä on ETV, koska välähtit ECU:n, se avaa kaikki tavalla, joten se ei voi olla ongelma. Olisi hyvin vaikea sanoa näkemättä PCV:stä tuomaasi polttoaineen säätöä, mutta mielestäni ongelma on tuomassasi polttoainekartassa, mikä substraatti tarvitsee enemmän polttoainetta korkeammalla. RPM. Oletko kokeillut vain rajoittamatonta tiedostoa nähdäksesi, tapahtuuko sama tilanne? PCV-polttoaineen tuontitölkki aiheuttaa ongelmia, kohtasin muutamia ongelmia, joita jouduin säätämään manuaalisesti, ja lopulta lisäsin Autotune tai Active Tune, jossa on tavoite AFR. Koska äskettäin välähtit ECU:n, en usko, että ongelma on CAT: ssä, ellei siitä ole kulunut aikaa, kun vaihdoit ECU:n. Toivottavasti tämä auttaa!

  • jkdad212@gmail.comjkdad212@gmail.com Viestejä: 6Verified User

    Ilmoitin juuri pari päivää sitten. Sen täytyy olla polttoainekartta, jonka laitoin tänään, koska kaasu ei tehnyt sitä ennen. Minun pitäisi luultavasti vain palata takaisin ja ajaa pyörällä puuhastelun sijaan, mutta rakastan puuhailua!

  • Navidtourian@hotmail.comNavidtourian@hotmail.com Viestejä: 28Verified User

    Sama täällä... Pidän myös puuhailusta... Luulen, että ongelma häviää, kun flash-tiedostot on rajoitettu ilman polttoainekartan tuontia PCV:stä. Onnea, aja turvallista ja nauti ajamisesta👍

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.