Karta vs RPM-tabelletiketter
joel@middlefingerspeedshop.com
i ECU Maps
Så kan någon berätta för mig vad de övre etiketterna stämmer med? Jag har ägnat lite tid åt att försöka lista ut det, men när jag gör en förändring i området som jag tror är korrekt, ser jag ingen förändring i AF. O2 inaktiverar. Om jag fyller hela raden vid ett visst varv per minut blir den rikare. Jag vet att den högra sidan av kartan såklart är 100kpa men -175, men jag kan inte förstå det. Jag kollade så gamla modell gsxr-kartor och de har normal märkning. Jag mätte spänningen för varje tum vakuum från 0 till 16 tum för att åtminstone veta vad det är. Jag har bifogat en skärmdump av kalkylarket och karttabellen.
Logga in eller registrera dig för att kommentera.
kommentarer
Herregud, inte en person som vet vad den där toppetiketten syftar på? Hur ställer folk in sitt VE-bord utan att veta det? Varför är denna "hemliga" FTECU eller kanske ingen från FTECU har läst det här inlägget ännu?
Stöta. Jag är själv nyfiken. Jag stöter på skalning som inte är meningsfull på alla typer av cyklar och ibland måste jag komma på lösningar. Förlåt att jag inte har något svar till dig. Jag känner att stödet kanske lider med den senaste förlusten av Jason och kanske inte kommenterar. :(
Hej, Vilken fil tittar vi på här? De övre värdena är inte korrekta. Hälsningar
Det är inte korrekt. Vad är det för kartfil?
?????? ingen vidare information
som ser ut att vara en skadad fil. Jag skulle försöka ladda ner filen igen.