Kartta Vs RPM Taulukon tarrat
joel@middlefingerspeedshop.com
sisään ECU Maps
Joten voiko joku kertoa minulle, mitä ylemmät etiketit ovat rivissä? Olen käyttänyt jonkin aikaa yrittäen selvittää sitä, mutta kun teen muutoksen alueella, jonka uskon olevan oikea, en näe muutosta AF:ssä. O2 pois käytöstä. Jos rikastan koko riviä tietyllä kierrosluvulla, se rikastuu. Tiedän, että kartan oikea puoli on tietysti 100 kpa, mutta -175 ei vain ymmärrä sitä. Tarkistin niin vanhan mallin gsxr-kartat ja niissä on normaalit merkinnät. Mittasin jännitteen jokaista tyhjiötuumaa kohden 0–16 tuumaa, jotta ainakin tietäisin, mikä se on. Olen liittänyt kuvakaappauksen laskentataulukosta ja karttataulukosta.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.
Kommentit
Helvetti, eikö kukaan tiedä, mihin tuo huipputarra viittaa? Kuinka ihmiset virittävät VE-pöytäänsä tietämättään? Miksi tämä "salainen" FTECU tai kenties kukaan FTECU:sta ei ole vielä lukenut tätä viestiä?
Kolahtaa. Olen itsekin utelias. Tapaan skaalaus, jossa ei ole mitään järkeä kaikenlaisissa pyörissä ja joskus on keksittävä ratkaisuja. Valitettavasti minulla ei ole vastausta sinulle. Minusta tuntuu, että tuki saattaa kärsiä Jasonin äskettäisen menetyksen johdosta, enkä ehkä kommentoi. :(
Hei, mitä tiedostoa tarkastelemme tässä? Nuo yläarvot eivät pidä paikkaansa. Terveiset
Tämä ei pidä paikkaansa. Mikä karttatiedosto se on?
?????? ei lisätietoja
Tämä tiedosto näyttää olevan vioittunut. Yritän ladata tiedoston uudelleen.