flash init
formulacch@gmail.com
Hallo, Mijn ECU-licentie wordt plotseling uitgeschreven, op mijn Flash Tune-account hebben andere licenties en mijn geregistreerde licentiecode FLASH INIT. reset mijn licentie. Mijn fiets schokt nu. Hope kan mijn rijbewijs snel terugkrijgen. Dank u
Meld je aan of registreer je om te reageren.
Comments
Had je het opgelost?
Hallo, volgens mij is dit opgelost. Groeten
Zelfde probleem, licentiestatus: flash init
jaroslav Welk type motor en harnas gebruik je? Groeten
licentie # B1B95D45 (2016 fz09) ik zit vast in een flash die is geïnitialiseerd na een signaalverlies. mijn eerste flits duurde, ik ging een licht gewijzigde en verwijderde service uploaden. reset me alsjeblieft, bedankt, Carter
Motorfiets-2018 Yamaha MT-07 Harnas-2015-19 Yamaha FZ/MT-07 Data Link ECU Knipperende Kit/FTDL9
@Heilmanman52@gmail.com Zorg ervoor dat al uw verbindingen goed zijn, inclusief uw kabelboomverbindingen. Voer de 6-pins zijharnastest uit en rapporteer alstublieft met de resultaten.
@jaroslav.sapoznikov@gmail.com Voer de 6-pins zijharnastest op de voorpagina van het forum uit en rapporteer met de resultaten. Groeten
Dat heb ik gedaan, alles lijkt in orde volgens de instructies op het forum. Ik zie dat veel mensen hetzelfde probleem hebben en het opnieuw instellen van de licentie lijkt te werken. Zou je dat voor me kunnen doen?
Hallo, Ja, als het in een mislukte staat is, zal het helpen. Het belangrijkste is om te voorkomen dat het opnieuw gebeurt, of het nu gaat om een onjuiste harnasverbinding, internet of flash-procedure. Je zou in orde moeten zijn om het opnieuw te proberen als je de test uitcheckt. Laat me weten hoe het gaat. Groeten
Ja, bedankt, het is gelukt!