Ei vastaa
Springfieldarmorym14@gmail.com
sisään FZ / MT 07
Minulla on 2021 mt-07. Kun kirjoitan ecua sen jälkeen, kun olen kääntänyt avaimen päälle ja pois, se sanoo "ei vastaa". Minulla ei ole aavistustakaan mitä teen väärin. auta ole kiltti
tagged:
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.
Kommentit
Hei, voitko mennä Ohje-välilehdelle ja testata käyttöliittymää? Kerro minulle, minkä numeron saat, kun kaikki kytkettynä on pois päältä, sitten kaikki kytketty ja näppäin päällä. Kiitos, Jason A.
Kun avain on pois päältä, se pomppii välillä 20 ja 30 Kun avain on päällä, se on 36
Hei, nämä ovat oikeat arvot, jotka sinun pitäisi nähdä. Varmistatko, että oikean ohjaustangon käynnistys/pysäytyskytkin on ajoasennossa? Tämän pitäisi olla kytkimen, joka laukaisee polttoainepumpun käynnistymisen, kun avain käännetään päälle. Myös kun kirjoitamme ECU:lle, haluat varmistaa, että aloitat siten, että kaikki on kytketty ja avain pois päältä. Kun painat Write ECU:ta, haluat kytkeä avaimen päälle vain, kun ohjelmisto kehottaa sinua. Kiitos, Jason A.
Kyllä, olen tehnyt niin. Mutta silti lukee "Kirjoitusyritys epäonnistui. Yritä myöhemmin uudelleen".
Hei, lähetä minulle sähköpostia saadaksesi lisäapua. Kiitos, Jason A.