Helpforum

kan ECU niet schrijven

hernan.cardemil@me.comhernan.cardemil@me.com Berichten: 24Verified User

VERBINDT MIJ MET LICENTIE 0D85A586, ik heb nog 2 ongebruikte licenties en ik kan deze niet aan een van de andere koppelen

Comments

• jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

Hallo, Die licentie is ongebruikt, dus geen problemen daar. U moet een verbindingsprobleem hebben als de licentie niet trouwt aan de ECU. Zorg ervoor dat u het juiste bestand en het juiste harnas gebruikt en dat u de software-aanwijzingen correct volgt. Bedankt, Jason A.

• hernan.cardemil@me.comhernan.cardemil@me.com Berichten: 24Verified User

hallo nogmaals, ik doe het juiste en het blijft dezelfde boodschap geven, en ik heb het met andere ECU's geprobeerd, ik begrijp het echt niet

Hallo, dat is geen licentieprobleem, het bericht betekent dat u een hardwareverbindingsprobleem heeft of dat u de software-aanwijzingen niet correct volgt tijdens het flitsen. Bedankt, Jason A.

• hernan.cardemil@me.comhernan.cardemil@me.com Berichten: 24Verified User

Mijn excuses als ik het niet begrijp, maar ik doe alles wat de software me vraagt te doen en ik heb dezelfde procedure gedaan in alle ECU's die ik heb gewijzigd, maar deze keer werkt het niet, een link waar de te volgen stappen te zien zijn ?

Hallo, Knippert u aan de fietszijde of op de bank deze ECU? Bedankt, Jason A.

Meld je aan of registreer je om te reageren.