Helpforum

Race team 2 AIM MS retail

finefloors@internode.on.netfinefloors@internode.on.net Berichten: 3Verified User
bewerkt November 2021 in R6

Hallo Jason Running Race team 2 Richten ingeschakeld. De MS-retailoptie voor het raceteam 2-pakket is verdwenen uit Race studio 2, is dit een AIM-ding of een FT-ding? Proost vriend

Comments

• jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

Hallo, dat is een AIM-ding. Probeer het op Race Studio 3. Welke logger gebruik je de EVO4? Bedankt, Jason A.

• finefloors@internode.on.netfinefloors@internode.on.net Berichten: 3Verified User
    bewerkt November 2021

Ja EVO4, racestudio 3 is niet compatibel met de EVO4. Lijkt het je leuk om AIM voor ons uit te zoeken? Het zou moeilijk zijn om van mijn kant uit te zoeken, aangezien de meeste AIM-dealers niet zouden weten wie FT ECU heeft of wat er moet gebeuren. Bedankt

• jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

Hallo, Het zou voor u eenvoudig genoeg moeten zijn om contact met hen op te nemen en te vragen of ze een bepaald CAN-protocol om welke reden dan ook hebben verwijderd en of ze het u kunnen geven. Hun antwoordpercentage voor mij is waarschijnlijk slechter dan een normale klant krijgt lol. Bedankt, Jason A.

• finefloors@internode.on.netfinefloors@internode.on.net Berichten: 3Verified User

Haha, ik vind het geweldig..goed, ik probeer het, bedankt

Meld je aan of registreer je om te reageren.