Race Team -paketin ECU-kanavat
reyna.wygant@gmail.com
sisään R1
Hei, olen käyttänyt kilpailujoukkuepakettia vuoden 2015 R1:ssäni yhdessä AiM MXS -viivaimen kanssa jo jonkin aikaa. Olen asettanut ECU-flash-kuvan tuottamaan ylimääräisiä tietoja ja käytän kilpajoukkueen paketin mukana toimitettua xc1-tiedostoa. Olen huomannut, että pari kanavaa ei toimi tai niissä on näennäisesti virheellisiä arvoja (Imuilman lämpötila on aina 30 C, DIag-varoitus on aina 0, vaikka tahallaan aiheuttaisi virheitä, joissakin pyörän kierrosluvun muutoksissa on aina erittäin suuria lukuja.) onko xc1-tiedosto päivitetty missään vaiheessa? Mistä pääsen uusimpaan versioon? Voisitko lähettää minulle muistiinpanoja, joissa on kuvaukset jokaisesta kanavasta?
tagged:
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.
Suomalainen
Englanti
arabialainen
Kiinalainen
Hollannin kieli
Ranskan kieli
Saksan kieli
heprealainen
hindi
italialainen
japanilainen
Korealainen
Kiillottaa
Portugalin kieli
Venäjän kieli
Espanja
Ruotsin kieli
Kommentit
Hei, kanavien kanssa ei pitäisi olla ongelmia. Onko käytössäsi MXS 1.1 tai 1.2? Kiitos, Jason A.
Jason, käytin MXS 1.1:tä, kunnes tuhosin sen tänä vuonna, ja nyt minulla on MXS 1.2. Minulla on samat ongelmat molempien kanssa. Käytän mukautettua ECU-kuvaa, joka perustuu RT COTA -peruskarttaan. Näen RT-peruskartan muistiinpanoissa, että vuoden 2016 Road Atlanta -peruskartta aktivoi TCS:n sytytysvasteen PID:t. Tuottavatko kaikki RT-peruskartat samoja kanavia?
Hei, Ole hyvä ja lähetä minulle sähköpostia tai lähetä minulle kautta siirrämme datatiedoston pyörästäsi. Lähetä minulle myös dash-konfiguraatiosi. Kaikki tiedostot tuottavat samat kanavat. Oletko kilpajoukkueen ammattilaisen kokoonpanossa tai tilauksessa? Kiitos, Jason A.
Jason, lähetin sinulle sähköpostia. Unohdin mainita, että käytän tilaus-RT-lisenssiä.