Helpforum

Zeer mooi product(en)

Ik bouw showauto's, sommige hebben brandstofinjectie (de meeste tegenwoordig) en ik heb gedurende mijn vele jaren slechts 4 verschillende soorten tuningsoftware gebruikt. Ik heb een GSXR2018 uit 1000 gekocht, deze voor 8000 mijl op voorraad gehouden, toen moest ik er gewoon een autoblip voor krijgen. Ik heb de bank en autoblip-set gekocht en ik kan alleen maar zeggen dat het erg leuk is! In mijn beroep krijg je gewoon niet zo veel. Nu werk ik aan de ETV-kaarten en elke modus A, B, C is hetzelfde, behalve de kaarten van de eerste versnelling. Ik probeer het net genoeg af te stemmen om de wheelies op afstand te houden, dus ik heb nu 3 verschillende 1e versnellingskaarten om te proberen.

tagged:

Comments

• jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

Hallo, Bedankt voor de vriendelijke woorden. Heb je vragen over het aanpassen van die kaarten? Bedankt, Jason A.

• joel@middlefingerspeedshop.comjoel@middlefingerspeedshop.com Berichten: 6Verified User

De veren komen eraan en ik heb al mijn "tuning hardware" setup. Nam fabriekspijp, verwijderde converter en voegde een 18 mm stop toe voor de brede band, samen met een meter en een logger. Hield de fabriek O2 op zijn plaats. Ik heb de PAIR-injectie nog niet verwijderd.

qkWXNGl2ZlPzCmebMBORrnPCl3j0h6abcHxdkP0usqXpM31

Meld je aan of registreer je om te reageren.