Lisenssini on poistettu käytöstä
tallerlz520@yahoo.com.ar
sisään ECU Licensing
Lisenssini on poistettu käytöstä! Kirjoitin vain kerran, kun minun on aktivoitava kiireellisesti uudelleen
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.
Kommentit
Hei, en näe lisenssissäsi mitään vikaa. Millaisen virheilmoituksen saat? Kiitos, Jason A.
Minulla on pyörä Dynossa odottamassa
Se ei tunnista ecua lisenssilläni 961DA8E2
Hei, Lisenssi on edelleen vahvistetussa tilassa, joten luultavasti täällä on jotain muuta. Onko ECU -lukema kunnossa? Napsauta ohjevälilehteä ja valitse sitten testikäyttöliittymä. Kerro minulle suluissa näkyvä numero, jossa kaikki ei liitä virtaa ECU: han, sitten kaikki, joka on kytketty virtalähteeseen. Kiitos, Jason A.
virta pois (0) (20) virta päällä (32) (34) (36)
nyt virta pois (0) Kirjoitin 3292-17K00-tiedoston 32920-17K02 ecuun, mikä voisi olla ongelma?
En nyt ymmärrä, että kaikki toimii hyvin
Taas se kaatui! En voi työskennellä tällä tavalla
Hei, Lisenssisi ei ole vielä kaatunut, se on vahvistetussa tilassa. Sinulla on oltava yhteysongelma. Tässä liitäntätestissä hyväksyttävä luku ilman ECU: n virtaa on 0, 10, 20 ja 30. ECU: n virta on 6, 16, 26 ja 36. Näin, että sinulla on 32 ja 34 jossain vaiheessa virtalähteenä toimiva ECU. Sinun on tarkistettava kaikki nastat uudelleen ja varmistettava, että ne ovat täysin paikallaan liittimessä, koska näyttää siltä, että meillä on katkonainen yhteys täällä. Kiitos, Jason A.
ruskea kaapelivika
Hei, Ok, se on nyt järkevää, koska se tuntui yhteysongelmalta. Jos haluat lähettää meille valjaat takaisin, voimme korjata ne puolestasi. Kiitos, Jason A.