Mijn licentie is gedeactiveerd
tallerlz520@yahoo.com.ar
Mijn licentie is gedeactiveerd! Ik heb maar één keer geschreven, ik moet dringend opnieuw activeren
Meld je aan of registreer je om te reageren.
Comments
Hallo, ik zie niets mis met je rijbewijs. Welke foutmelding krijg je? Bedankt, Jason A.
Ik heb de fiets op de Dyno wachten
Het herkent de ecu niet met mijn licentie 961DA8E2
Hallo, de licentie is nog steeds in een bevestigde staat, dus waarschijnlijk is hier iets anders aan de hand. Is de ECU uitlezing ok? Klik op het tabblad Help en selecteer vervolgens testinterface. Vertel me het nummer dat je tussen haakjes ziet met alles dat geen stroom op de ECU heeft aangesloten, en dan alles dat met stroom op de ECU is aangesloten. Bedankt, Jason A.
uitschakelen (0) (20) inschakelen (32) (34) (36)
nu uitschakelen (0) Ik schreef een 3292-17K00-bestand op een 32920-17K02 ecu dat het probleem zou kunnen zijn?
Ik begrijp het nu niet alles werkt goed
Weer crashte het! Ik kan zo niet werken
Hallo, uw licentie is nog steeds niet gecrasht, het is in een bevestigde staat. U moet een verbindingsprobleem hebben. Op die interfacetest is het acceptabele aantal zonder stroom naar de ECU 0, 10, 20 en 30. Met stroom naar de ECU is dat 6, 16, 26 en 36. Ik zag dat je 32 en 34 kreeg op een bepaald punt in de aangedreven ECU. U moet al uw pinnen opnieuw controleren en ervoor zorgen dat ze volledig in de connector zitten, omdat het lijkt alsof we hier een intermitterende verbinding hebben. Bedankt, Jason A.
bruine kabelfout
Hallo, Ok, dat is nu logisch, aangezien het een verbindingsprobleem leek. Als u ons dat harnas terug wilt sturen, kunnen we het voor u repareren. Bedankt, Jason A.