Snabbväxelsensorfel
woosuk81@naver.com
Snabbväxelsensorfel Pushen fungerar inte. Kan bara dragdelen fungera? Hårdvarustestresultat Fungerar endast med pull https://www.youtube.com/watch?v=vLImtsIhe4E
Logga in eller registrera dig för att kommentera.
kommentarer
Hej, skicka din sensor till mig så testar jag den och skickar dig en ersättare. Lämna en lapp i paketet med all din kontaktinformation så jag vet hur jag kommer i kontakt med dig. Tack, Jason A.
Jag bor i Korea. Jag har köpt en snabbväxling, 2021 0411. Det var ett problem på den tredje dagen av kretsloppet. E -post woosuk81@naver.com Ska jag skicka varorna med internationell post? Köpt dessutom 07/01/2021 Min vän använde den också den 2: a och några tryffel uppstod. Det fungerar bra nu, men det kommer att testas och klaga på ångest.
Hej, jag är förvirrad, så ibland fungerar inte sensorn och andra gånger är det bra? Du har ingen kontinuitet när du testar PUSH -sidan, men det fungerar ibland fortfarande på rätt spår? Tack, Jason A.
Push -funktionen fungerar inte hela tiden.
Hej, Ok, vänligen skicka din sensor till mig så testar jag den och skickar dig en ersättare. Lämna en lapp i paketet med all din kontaktinformation så jag vet hur jag kommer i kontakt med dig. Tack, Jason A.
Om du ger mig din adress skickar jag den. Telefonnummer +82010 8000 9110 woosuk@naver.com
FTECU Inc. 1010 N Batavia St STE J Orange, CA 92867
Kom snabbväxelsensorn? EMS (EB037694610KR)
Hej, dina sensorer skickades ut idag. Tack, Jason A.
Var det något problem med sensorn jag skickade dig?
Hej, Ja, de var båda utom tolerans. Tack, Jason A.