Ammatillinen lisenssi
ericksanchez64fullgas@gmail.com
sisään R6
Haluan ostaa ammattiluvan ecuuni, kuinka voin ostaa sen, jaan arnessini meenmotorsportin kanssa, vilkutan jo ecua polkupyörälläni
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.
Kommentit
Hei, mikä vuosi R6 sinulla on? Millä tilillä käytät polkupyörääsi? Kiitos, Jason A.
R6 on 2017 ja tili on ameen@meenmotorsports.com
Hei, voin lähettää sinulle sähköpostitse erikoistilauksen kilpailusta Race Team -lisenssistä. Millä tilillä haluat maksaa? Kiitos, Jason A.
HELLO Jason Haluaisin maksaa sen tilillä ameen @ meenmotorsports Haluan kysyä sinulta, voitko vilkuttaa jo vilkutettua ecu -korttia. terveisiä Erick Sanchez
Lähetä minulle ericksanchez64fullgas@gmail.com erikoislasku maksun suorittamiseksi paypal- tai amex -terveisin
Hei, lähetin sinulle laskun sähköpostitse. Kerro minulle, jos et saa sitä. Kiitos, Jason A.
HELLO JASON MULLA ON ECU, ETTÄ JO OLEN JÄLKEINEN No. 2316C59E -LISENSSI, ERICK S
Hei Jason! Luuletko, että voin päivittää lisenssin ammattilaiseksi? Vai pitääkö minun ostaa uusi? En tarvitse laitteistoa, vain lisenssin kaikkien pro -ominaisuuksien avaamiseksi. Kiitos! Adrian
Hei, Kyllä, voin laskuttaa sinulle vain ammattilisenssin, jos haluat. Pro -lisenssi on $1000. Ilmoita minulle, jos haluat minun lähettävän laskun. Kiitos, Jason A.
Hei Jason, ostin ammattilisenssin ameen-tililtä, vain kun haluan käyttää sitä, se sanoo, että ei ole lisenssiä, voit auttaa minua, tervehdys erick sanchez
Hei, Lisenssi näyttää saatavilla edelleen ja käyttämättöminä. Voitko lähettää minulle sähköpostia tämän foorumin sijaan? Kiitos, Jason A.