Helpforum

flash init probleem, onder andere

beaugraves42@yahoo.combeaugraves42@yahoo.com Berichten: 3Verified User

het harnas aan de zijkant van de fiets aangesloten, kon de eerste keer geen probleem flitsen. tweede keer, bleef me de waarschuwing 'harnas, sleutel tot aan' vertellen, terwijl ik zowel het harnas als de fiets had ingeschakeld. heb de helpdiagnose uitgevoerd, krijg altijd de codes 0, 20, 30, 6 en 36. dus dat is geen probleem. dan maakt het harnas willekeurig verbinding op de tweede flits uit het niets. de derde keer dat ik probeer te flashen, krijg ik de melding 'geen ecu gevonden, wil ik een licentie kopen'? controleerde mijn contacten opnieuw naar de ecu, draden goed aangesloten. voeding leest 0,03 tussen rode en zwarte draden, controleerde ze opnieuw, zelfs rechtstreeks aangesloten op de negatieve op de batterij. Ik weet dat de flash-init moet worden gereset, maar dit ding veroorzaakte al ruim voor die tijd problemen. Dit is geen erg goede eerste dag met dit product. zeer teleurgesteld.

Comments

  • beaugraves42@yahoo.combeaugraves42@yahoo.com Berichten: 3Verified User

    eigenlijk, ik weet niet eens zeker of ik het personeel rechtstreeks moet e-mailen, of dat posten hier voldoende is. want ik ben er vrij zeker van dat dit vanaf nu problematisch zal zijn.

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    De interfacetest op de software zal je niet alles vertellen. Op welke fiets is dit harnas gemonteerd?

  • beaugraves42@yahoo.combeaugraves42@yahoo.com Berichten: 3Verified User

    Een gsxr750 uit 2011. Heb je het ecu-serienummer nodig?

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Probeer opnieuw te flashen, alstublieft. Bedankt.

Meld je aan of registreer je om te reageren.