Helpforum

2019 MT07 Quickshifter PROBLEEM !!!

oti1167@hotmail.comoti1167@hotmail.com Berichten: 1Verified User

Hallo, ik heb een MT07 uit 2019 (in het frame staat 11/18) Ik heb FTECU-flitser voor Q's en heb de Q's een week geleden gekocht. De flitser heeft alleen een geëxtraheerd deuntje van PCV, decel cut uitgeschakeld en fam temp lager, al het andere onaangeroerd. Ik heb de Qs correct rood geïnstalleerd voor duwen, correcte hendeloriëntatie, enz. Eerste twee dagen met de fiets alles perfect en soepel (voorraadwaarden op Qs). Plots op de derde dag met de fiets (zonder iets te veranderen), het wordt springerig wanneer het het minimumtoerental bereikt, het ging niet uit, maar het was springerig zoals afslaan en de Q's stopten met werken, terwijl ik gas gaf en accelereerde, de fiets zal niet van versnelling veranderen die ik heb versnellen of de koppeling gebruiken om op te schakelen, maar de Qs werkt niet en de motor is springerig. Ik heb al geprobeerd verbinding te maken en de verbinding te verbreken, ik heb de motor gereden met de Qs losgekoppeld en het liep perfect geen problemen, ik veranderde de tabellen en kaarten, ik veranderde alles in stock, ik veranderde alle variabelen in de Qs-sectie, ik heb letterlijk alles geprobeerd is geschreven in de andere post op dit forum en andere forums en niets. Ik heb de schakelstang en hendel zo vaak gedeïnstalleerd en geïnstalleerd en geen resultaat, het stopte gewoon met werken, niet schakelen. Ik probeer echt niets naar een ander land te hoeven sturen, de Q's is duur genoeg om te stoppen met werken op de derde dag van gebruik, het is zo teleurstellend en wil weten hoe ik het kan oplossen zonder het terug te sturen. Als laatste redmiddel als ik het moet terugsturen verwacht ik een vervanging. Ik wil geen geld verspillen alleen maar om te zien of het zal werken

Comments

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, Heb je een continuïteitstest van je sensor gedaan om te zien of het circuit sluit of niet? Bedankt, Jason A.

Meld je aan of registreer je om te reageren.